Във форма Отслабване

10 научно доказани начина как лечебният глад може да изгори излишните мазнини

лечебен глад

Една дама споделя опита си за лечебния глад

Докато разглеждам най-различни статии за отслабване, забелязах, че този термин привлече силно вниманието ми … „трудно отслабване“. Ах, ти! Всъщност има определение, което перфектно описва настоящото ми положение, както и на други хора като мен. Опитвам се да намаля теглото си, но предишните ми диети и упражнения, вече не са ефективни. Имам нужда от нов подход. Може би, трябва да опитам с лечебен глад за отслабване, но преди това трябва да го проуча внимателно.

Какво е лечебен глад?

Аз съм предпазлив човек и не предприемам нещо друго, без да съм го проучил. Лечебното гладуване за отслабване включва хранене за определен период от време и след това гладуване за определен период от време.

Как лечебният глад помага при наднормено тегло?

  1. Съществуват различни модели за подражание.

В някои диети вие сте свободни само от един ограничителен план, който се използва. Открийте моделът, който най-добре ви пасва. Това не е план да умрете от глад. Консумациите на калории са разрешени всеки ден. Вие решавате в кои дни искате по-малко калории или избирате колко часа можете да стоите гладни между храненията.

Най-популярните варианти:

План 5/2 (гладуване в продължение на 2 дни).

Метод 18/6 (гладуване по 18 часа на ден).

Алтернативен ден на гладуване (гладуване през ден в продължение на 24 часа).

План 20/4 (яжте само през 4-часов период).

  1. Намалява на количеството калории.

Като цяло приемайте по-малко калории. От по-малко храна се произвеждат по-малко калории. Важно е да спазвате това правило по време на хранене. Трябва само да преброите калориите, които консумирате в деня на гладуването. Препоръчително количество за консумация на калории в дните на гладуване – 500 калории за жени и 600 калории за мъже.

  1. Тялото изгаря мазнините по-бързо и по-ефективно.
    Чрез лечебното гладуване отслабвате. Намалявате процента на телесните мазнини и подобрявате цялостното си здраве.
  2. Спомага да се намалят нивата на инсулин.

След прием на храна инсулинът се повишава. По време на гладуване инсулинът се понижава. След 18-24 часа гладуване, инсулинът е в най-ниските си нива. Тогава е най-доброто време за изгаряне на мазнините и възстановяване на клетките, според д-р Найман.

  1. Намалява нивата на лошия холестерол.

Едно от предимствата на загубата на тегло, е че се понижават нивата на холестерола.

  1. Увеличава нивата на хормоните.

Гладът предизвиква производството на човешки растежен хормон. Увеличавайки нивата на HGH, вие ускорявате процеса на отслабване и генерирате повече енергия.

  1. Естествени процеси на нашето тяло.

Въз основа хранителните навици на нашите древни предци, ние трябва да ядем, само когато има храна. Този метод удължава времето, през което телата ни използват съхранената енергия. Когато тялото ви изразходва тези енергийни запаси, вие отслабвате.

  1. Ще разберете разликата между това, кога трябва да ядете и кога искате да ядете.

Знаейки кога трябва да ядете, вие намалявате тези нездравословни хранителни навици:

Хранене през целия ден.

Безсмислени закуски преди лягане.

„Емоционално“ хранене.

  1. Ускорява метаболизма.

Някои хора може да ви кажат, че гладуването понижава метаболизма ви, защото се чувствате вяли. Това не е истина. Гладуването ускорява метаболизма, защото тялото ви изразходва енергия. В проучване, проведено с 11 здрави мъже, е установено, че гладуване в продължение на 3 дни увеличава метаболизма с 14 %.

  1. Намалява шанса за измама.

Лечебният глад намалява шансовете за измама на организма. Той не ви налага ограничения в храненето, които ви карат да страдате. Можете да се насладите на храната, без да се чувствате виновни.

Заслужава си да опитате!

618

Similar Posts