Във форма Здраве

Домашено лечение при подути крака: Действа за глезени, стъпала, за всичко

Подуването на краката, стъпалата и глезените (периферен оток) се получава от натрупване на течност в тези части на тялото. Домашните средства за справяне с този проблем, включват сол, упражнения или йога, пиене на много вода, повдигане на краката и масаж. Също така помислете за магнезиевите добавки като една от причините за възпалението е дефицитът на магнезий. Подуването на стъпалата, краката и глезените е известно още като периферен оток.

Периферният оток е много неудобно, болезнено и тревожно състояние. Има няколко причини за отока – от условията на живот до кръвното налягане. Най -честите причини за подуване на стъпалата, глезените и краката са стоенето дълго време, бременност, затлъстяване, физически стрес, образуването на кръвни съсиреци и др. Ето някои домашни средства, които ще ви помогнат да се отървете от подпухналостта.

Домашни средства при подуване на глезените, стъпалата и краката

Epsom сол (английска сол)

Epsom солите действат магически за подути и болезнени крака. Разтворете няколко чаши соли Epsom във ваната, или просто вземете леген, добавете малко сол към него и накиснете краката си за около 20 минути. Epsom солта се състои от магнезиев сулфат, който се абсорбира през кожата, поради което тези соли са толкова успешни за намаляване на отока и подобряване на кръвообращението. Тя не само прави чудеса за болните крака, но и успокоява кожата и ухае превъзходно.

Упражнения

Упражнението стимулира кръвообращението. Ако страдате от болезнени или възпалени крака, трябва да отидете да плувате. Това ще облекчи дискомфорта и напрежението в краката ви. Йогата е друг начин за увеличаване на кръвообращението и предотвратяване на застой на кръв в определени области, като глезените и стъпалата. Йога позите, където краката са повдигнати над сърцето, като например лежане по гръб и притискане на краката към стена, облекчава натиска и подуването на уморените долни крайници.

Пийте много вода

Пиейки вода през целия ден, ние хидратираме тъканите и осигуряваме детоксикация на тялото. Натрият и кофеинът, които допринасят за възпалението на краката, се разтварят, когато пием достатъчно течности. Общото правило за добро здраве е 8-10 чаши вода на ден. Пийте повече, ако пиете алкохол. Опитайте краставица с лимонена вода. Просто добавете няколко резенчета краставица и лимон в чаша и се насладете. И двата плода имат противовъзпалителни свойства, които помагат за по-бърза борба с отока.

Повдигнете краката си

Ако не сте готови за йога, опитайте просто да повдигнете краката си на по -висока повърхност, така че да са над сърцето. Поставете възглавница под глезените си, докато спите. Това ще помогне за изхвърляне на излишната течност, така че да може да се абсорбира от тялото или да се екскретира с урината.

Масаж

Спа терапията или масажът ще донесат голямо облекчение. Освен че отпуска, той също така насърчава кръвообращението. Ако сте бременна, посетете терапевт, специализиран в пренатален масаж.

В допълнение, дефицитът на магнезий често се свързва с възпаление на краката, глезените и стъпалата, което може да причини подуване. Консултирайте се с вашия лекар за подходящата доза магнезиеви добавки.

1100

Similar Posts