Във форма Отслабване Тренировки

Как да стегнем гърдите след отслабване

да стегнем гърдите след отслабване

Ако искате да стегнете гърдите си, отделете няколко минути, за да прегледате тези съвети. Ще ви свършат отлична работа.

Пийте много вода

Когато пиете много вода, възстановявате еластичността на кожата си. Едно от нещата, които причиняват силно увисване на гърдите, е, че кожата е станала по-малко еластична.

Лицеви опори

Едно от нещата, които наистина влияят на тонуса на гърдите, са мускулите под тях. Колкото повече сте готови да работите с гръдните си мускули, толкова по-стегнати ще бъдат гърдите ви. Правете набор от десет лицеви опори три пъти на ден. Уверете се, че се фокусирате върху качеството пред количеството.

Упражнение за стягане на гърдите с гирички

Легнете по гръб на пода, ръцете протегнати с гири. Поемете дълбоко въздух и вдигнете ръце при издишване. Задръжте ги за няколко минути и след това бавно ги освободете на място. Това упражнение стяга гръдните мускули. Правете две тренировки всеки ден.

Упражнение Гъсеница

Ако трябва да подобрите мускулния тонус, упражнението за гъсеница е идеално. Поемете дълбоко въздух и издишайте, наведете се, поставете ръцете си на земята пред вас. Бавно плъзнете ръцете си пред себе си, като държите тялото си стегнато. Използвайте основните си мускули, за да го поддържате и да усетите разтягането през гърдите и гърба. След това приближете краката си към ръцете и задръжте тази позиция. Повторете  упражнението от пет до десет пъти.

84

Similar Posts