Психология

Как правилно да се настроите за новия ден

Как-правилно-да-се-настроите-за-новия-ден

Знаете ли по какво богатите и успешни хора се различават от обикновените? С техните навици. Нашата съдба и качеството на живот зависи изцяло от тях.

Продуктивните хора винаги имат свои тайни ритуали, за които обикновените хора дори не подозират. Такива навици водят до положителни промени, качествено подобряват живота, правят човека щастлив и спокоен.

Ако искате да промените съдбата си към по-добро, трябва да придобиете правилните навици. Например, да завършвате правилно настоящия ден, за да бъде утрешният успешен. Тоест, трябва да се настроите по подходящ начин от вечерта. Това обикновено отнема не повече от 10 минути, но при желание времето винаги може да се увеличи.

Медитация преди лягане

Медитацията преди лягане е много полезна за тялото и ума. Помага да се успокоите, да отпуснете тялото, да се подготвите за спокоен сън, да изчистите съзнанието от ненужни мисли, които пречат на бързото заспиване, да осъзнаете текущото си състояние, а също така да усетите връзката с висшето си „Аз“. Вечерната медитация също така може да облекчи стреса. Тя ви помага да заспите дълбоко, настройвайки ви положително.

Подготовка за медитация

• Първо проветрете спалнята. Отворете прозорците за поне 20 минути и помолете близките да не ви притесняват през това време.
• Опитайте се да се отърсите от всички притеснителни мисли, забравете за миг за проблемите. Трябва да изчистите напълно съзнанието си, като същевременно осъзнавате, че помагате за вътрешното прочистване на собственото си съзнание.
• Бъдете съпричастни към близките си и към всички останали, които познавате или не познавате.
• Препоръчително е да угасите електрическите крушки и да запалите свещ, която да отстои поне на 2 метра от вас. Това ще ви позволи да се съсредоточите върху сесията и да извлечете повече полза от нея.
• Ако планирате да правите нещо заедно с детето си през следващия ден, опитайте се да го сложите да легне рано. След това седнете до него и го хванете за лявата ръка, за да го успокоите. Често прекомерната възбуда и активност могат да причинят нарушения на съня. Например, детето да заспи трудно, да се събуди през нощта или да плаче в съня си. Това може да означава, че мозъкът му продължава да „смила“ информацията и да върши активна работа, поради което му е трудно да се събужда сутрин и като правило става в лошо настроение. В резултат на това мозъкът не си почива и се налага да работи без рестартиране.
• След това е добре да пуснете релаксираща музика. Това могат да бъдат и молитви – така по-лесно ще създадете атмосфера на спокойствие и възвишеност около себе си.
• Трябва да се опитате да не се движите по време на цялата сесия, затова се препоръчва да седнете на стол, легло или килим. Медитацията не трябва да се прави в легнало положение.
• Когато започвате медитация, първо се отърсете от всички лоши мисли. Опитайте се да простите на близките си, както и на други хора, които са ви причинили неприятни преживявания. Направете пълен анализ на изминалия ден и напълно се покайте за грешките, които сте допуснали. Концентрирайте се за кратко върху молитви, които могат да изчистят ума и съзнанието ви.
• След това се опитайте мислено да се спрете на някои радостни събития, като същевременно подхождате към тях избирателно. Споделете радостта и любовта си със семейството си и с всички хора около вас. Не изключвайте музиката, оставете я да продължи да звучи тихо. Ако почувствате, че в съзнанието ви започват да изплуват някакви нерешени проблеми, незабавно си напомнете да не затрупвате собствения си ум с „боклук“ от притеснения, страхове, паника, безпокойство или предразположение към провал.
• След това отново се опитайте да се съсредоточите върху звука на музиката и започнете да повтаряте думите на молитвата, в които божествените имена се прославят с любов и радост. Препоръчва се в пълно смирение да пожелаете щастие на всички хора и да го правите, докато всъщност не се почувствате щастлив човек.
• Опитайте се да не се разсейвате от шумове и чужди звуци, идващи от съседните стаи, например звуците на телефон или телевизор. Трябва да се настроите на чист и спокоен сън, така че полагайте максимални усилия за това.
• След като завършите медитацията, трябва да си легнете веднага.
• Заспивайки, мислете само за хубави неща, а също и за това, че много скоро животът ви ще започне да се променя и ще стане много по-щастлив и хармоничен.

Ако провеждате такива медитации всеки ден преди лягане, скоро ще се преобразите в спокоен и освободен от тревоги и негативизъм човек. Ще почувствате, че животът ви е изпълнен със смисъл и започва да се трансформира към по-добро и това със сигурност ще окаже положителен ефект върху всички области от ежедневието ви.

113

Similar Posts