Във форма Отслабване

Няколко важни съвета, които ще ви помогнат да отслабнете със сигурност, при това безопасно

съвети за отслабване

За да отслабнете безопасно и ефективно, трябва да се придържате към определени правила. Стриктно спазвайки ги, е много лесно да се сбогувате с наднорменото тегло. 

Всичко от което се нуждаете е:

  1. Отслабвайте бавно. Всеки ден човешкото тяло се нуждае от попълване на енергия, необходима за нормалното му функциониране. Ако спре да му давате нужното, добре координираната работа на вътрешните органи и системи се нарушава, което може да доведе до различни патологии. Нормата е загуба от 1-2 кг на месец, не повече. Такава безопасна загуба на тегло няма да повлияе на здравето ви по никакъв начин.
  2. Включете в диетата здравословни мазнини (ненаситени): рибено масло, зехтин, ядки, авокадо и др. Те участват в секрецията на хормони, насърчават и подобряват функционирането на стомашно-чревния тракт.
  3. Пребройте калориите. Можете да се отървете от излишните килограми, без да се засягат много личните предпочитания. Изчисляването на съдържанието на калории в храните ще ви помогне да отслабнете правилно. Мнозина отхвърлят тази техника поради нейната сложност. Въпреки това, чрез разумно ограничение на приема на калории можете да балансирате диетата си и да отслабнете.
  4. Ускорете метаболизма си. С течение на годините скоростта на метаболитния метаболизъм в тялото намалява, то не изразходва калории толкова активно, колкото преди. За да го ускорите и по този начин безопасно да отслабнете, трябва: винаги да спите достатъчно, да предотвратявате гладуването, да спортувате, да сте сигурни, че закусвате с храна, наситена със сложни въглехидрати. Също така трябва да се откажете от пушенето и да се откажете от всякакъв вид алкохол.
  5. Спазвайте режима на пиене. За да започнете процеса на отслабване без вреда за здравето, трябва да пиете поне 1,5 литра вода на ден. Той има способността да ускорява метаболизма и да разгражда мазнините, както и да намалява апетита. Всички методи за отслабване предполагат забрана за употребата на газирани и други сладки напитки.
  6. Намалете приема на захар. Отказът от този продукт допринася за бърза загуба на тегло, тъй като 90% от храната го включва. Но не трябва да се отървете напълно от него. Тялото се нуждае от естествена захар (от плодове), но рафинираната захар е нездравословна.

Диетолозите съветват черният чай да се замени със зелен. Изследванията са доказали, че тази напитка съдържа много антиоксиданти, които помагат за изгарянето на мазнини и ускоряват метаболизма.

За да отслабнете безопасно, трябва да се откажете от твърда диета. Тежките ограничения върху приема на храна влияят негативно върху функционирането на цялото тяло. Освен това, след тежка диета, всички загубени килограми ще се върнат за рекордно кратко време. Ако се храните правилно и балансирано, отслабването ще бъде ефективно и безопасно.

Упражненията могат да ви помогнат да отслабнете, без да навредите на здравето си

Бърз начин да отслабнете е да спортувате и да спазвате диета едновременно. Упражненията не само помагат за изграждане на мускули и премахване на излишните мазнини, но също така подобряват сърдечно-съдовата функция:

  1. Упражненията с гири са ефективен начин за работа за таза и бедрата.
  2. Клекове. Това са отлични упражнения за отслабване в борбата с излишните сантиметри не само на ханша, но и на кръста, защото по време на движението ще бъдат включени всички мускулни групи.
  3. Укрепване на мускулите на гърба. Малко хора знаят, че с помощта на специални упражнения за гърба можете да отслабнете. Те помагат не само за изгаряне на мазнини, но и за изграждане на силна мускулна рамка.
  4. Разработване на пресата. Упражненията за коремните мускули могат да ви помогнат да отслабнете и да създадете тънък силует. Можете да получите желаното облекчение в долната част на корема, като създадете натоварване върху тази част на тялото
  5. Лицеви опори. Едно от основните упражнения, което се препоръчва да се включва във всяка тренировка и да се изпълнява редовно. Този вид физическа активност е полезна за хора на всяка възраст.

Комбинирането на лицеви опори с бягане или бързо ходене може да ускори метаболизма ви. В резултат на това ще имате по-бърза загуба на излишни килограми.

По време на избора на физическа активност трябва да се има предвид, че при затлъстяване (ИТМ над 30) упражненията трябва да се наблюдават от специалист. Това се дължи на факта, че при голямо излишно тегло натоварването върху тялото се увеличава значително. Спортните дейности могат да причинят болка в ставите, гръбначния стълб, да увеличат риска от хипертония (хипертонична криза), инсулт, инфаркт и други заболявания.

Комплексът от упражнения за пациенти със затлъстяване трябва да се подбира и дозира индивидуално. Специалистът предписва натоварване, като взема предвид физическите данни, общото здравословно състояние, наличието на съпътстващи заболявания, човешките възможности, конкретни цели.

675

Similar Posts