Езотерика Психология

Променете сутринта си и ще промените живота си: 6 работещи практики за успех, които всеки може да приложи

Представете си, че имате един час всяка сутрин, който влияе върху това как се чувствате през целия ден. Само един-единствен и точно той определя вашето щастие и продуктивност.

Малко успешни хора започват почивния си ден безцелно или го оставят на случайността. Почти всички имат свои собствени ритуали. Те планират мотивираща сутрешна рутина, за да генерират енергия и сила за действие, а след това се придържат към нея всеки ден. Добре прекараната сутрин задава тон за останалата част от деня!

Хал Елрод е професионален лектор, коуч за самопомощ и автор на няколко книги, който твърди, че промяната на сутрешната му рутина е променила живота му и е положила солидна основа за успеха му. Всъщност той толкова силно вярва в силата на сутрешните ритуали, че дори е написал книга за това- „Магията на сутринта“.

Елрод твърди, че без значение какво вече сте постигнали, правилното използване на първите минути на всеки ден, за да инвестирате в собствения си живот, ще ви изведе на още по-високо ниво. В резултат на своите изследвания и опит той създава системата Life SAVERS . Това е сутрешна рутина от шест стъпки, известна още като “ Чудото на утрото“.

Хал ЕлродХал Елрод

Става въпрос за шест ежедневни практики, които могат да подобрят неимоверно качеството ви на живот. Нека да разгледаме всяка от тях, за да видим как те могат да ни помогнат да сбъднем мечтите си.

„Събуждането сутрин и започването на всеки ден с дейности, фокусирани върху самоусъвършенстването, ви позволява да станете човекът, който искате да станете и да създадете най-необикновения живот, който можете да си представите.“

– Хал Елрод

Хал Елрод предлага да се отделят поне 30-60 минути за шест практики, които той описва с английското съкращение SAVERS. Всяка една от тях развива определен аспект от живота: физически, интелектуален, емоционален и духовен.

S – мълчание (мълчание, тишина)

Мълчанието е първата практика, която ще ви помогне да забавите и да успокоите малко шумния си и претоварен начин на живот.

Ако искате бързо да намалите нивата на стрес, започвайте всеки ден със спокойствие, с ясен и свеж ум, който ще ви държи фокусирани върху най-важните неща в живота. Започвайте всеки ден с момент на съзнателно мълчание.

Няма единствен правилен начин за практикуване на мълчание. Техниките, които можете да използвате са медитация, молитва, съзерцание, дълбоко дишане. Всички те отпускат тялото и ума ви.

Мълчанието е най-добрият начин за намаляване на нивата на стрес и възстановяване. Това ще ви помогне да постигнете яснотата, от която се нуждаете, за да се съсредоточите върху целите си по-късно.

„В мълчание душата по-лесно намира пътя си и нещо мимолетно и очевидно става кристално ясно.“

– Махатма Ганди

А – утвърждения

Афимациите са мощен инструмент, който да ви напомня за безграничния потенциал, който се крие в нас.

Утвържденията са един от най-ефективните начини бързо да станете човекът, който трябва да бъдете, за да постигнете каквото искате. Те ви позволяват да планирате и развиете подходящото отношение, от което се нуждаете, за да изведете живота си на следващото ниво.

Създайте свои собствени утвърждения. Напишете какво искате, кой искате да станете и какво трябва да направите, за да промените живота си към по-добро. Когато съзнателно планирате и пишете своите утвърждения и ги повтаряте всеки ден (за предпочитане силно), те влияят на подсъзнанието ви.

Постоянното повтаряне на утвържденията в крайна сметка ще принуди ума да ги приеме, което ще доведе до промяна в начина ви на мислене и вяра. С достатъчно повторения, утвържденията ще бъдат записани във вашето подсъзнание и ще започнат да се проявяват в реалния свят, подтиквайки ви да предприемете действия.

„Повтарянето на твърдения води до определено отношение. И когато това отношение се превърне в дълбоко убеждение, нещо започва да се случва.“

– Мохамед Али

V – визуализации

Визуализацията, известна още като творческа визуализация или умствена репетиция, е практиката за създаване на положително въздействие върху външния свят с помощта на въображението си, което създава картини на желаното поведение и ситуации в живота ви.

Визуализацията е възможност да изживеете това, което току-що планирате да постигнете. Този метод се използва например от атлети, които си представят своя старт и идеален курс преди състезанието.

Важно е да видите как постигате това, което сте си поставили за цел и да изпитате това прекрасно усещане за собственото си постижение. Колкото по-ярко изобразявате желаната цел и колкото по-силни са емоциите ви, толкова по-голяма е вероятността да ги постигнете.

E – упражнения

Сутрешните упражнения трябва да бъдат важна част от ежедневния ви ритуал. Само няколко минути всяка сутрин ще ви дадат значителен тласък на енергия, ще подобрят здравето ви, ще повишат вашето самочувствие, емоционално състояние и концентрация.

Можете просто да ходите, да бягате, да отидете на фитнес или да тренирате у дома. Какъв вид дейност ще изберете – зависи от вас. Ако искате да сте в добра форма, здрави и пълни с енергия, трябва да спортувате.

„Ако нямате време за упражнения, може да се наложи да отделите време за болест.“

– Робин Шарма

R – четене

Четенето е бърз път към положителна промяна. Това е най-прекият начин за придобиване на нови знания и стратегии, необходими за постигане на най-високо ниво във всички области на живота.

Важно е да се учите от експерти, тоест хора, които вече са се отличили там, където вие ще превъзхождате. Защо да откриваме топлата вода? Най-бързият начин да постигнете успех е да имитирате хора, които вече са постигнали нещо.

Независимо дали искате да изградите взаимоотношения, да повишите самочувствието си, да подобрите комуникационните си умения, да научите как да забогатеете или да подобрите която и да е област от живота си, ще намерите много книги по темата.

„Четенето за ума е същото като упражнения за тялото и молитва за душата. Ние ставаме това, за което четем“

– Матю Кели

S – записки

Когато поставите мислите си на хартия, можете да ги разгледате, което може да не е толкова лесно, ако съществуват само в главата ви. Писането на нещо ви кара да мислите по-внимателно върху това, за което пишете, и по този начин да го разберете по-дълбоко.

Воденето в дневник ще ви позволи да идентифицирате и организирате собствените си мисли. Ще ви помогне да развиете собствените си идеи и също така ще ви предпази от забравата им.

Можете да пишете за вашите цели, мечти, планове, семейство, да опишете решения на проблеми и всичко, което е важно за вас и върху което бихте искали да се съсредоточите в живота си. Можете също да използвате времето сутрин, за да списвате собствен блог или дори да напишете книга.

„Интересните идеи могат да се появят внезапно и от нищото. Но няма нищо по-лошо от това да ги запазите в паметта „

– Ролф Смит

Главното в тези 6 практики е, че работят на 100%. Можете свободно да ги адаптирате един към друг, за да си помогнете да постигнете целите си още по-бързо.

Начинът, по който прекарвате първия час от деня, е от ключово значение за развитието на потенциала ви и реализирането на целите, към които се стремите.

Променете сутринта си и ще промените живота си!

1997

Similar Posts