Във форма Отслабване

Просто лежим и отслабваме: Методът Фукуцуджи

Методът Фукуцуджи за отслабване

Много хора мечтаят да отслабнат, без да правят нищо. Разбира се, така няма да стане. Но е напълно възможно да отслабнете в легнало положение. Този метод е изобретен от японците за решаването на проблемите с наднорменото тегло. Става въпрос за едно просто упражнение с обикновена кърпа. В Азия този метод е много популярен поради своята ефективност и изключителна простота.

Отслабване по метода Фукуцуджи

Фукуцуджи е специалист от Япония, който изучава костите на таза. Той смята, че коремната мазнина най-често се отлага поради изместването на таза спрямо горния раменен пояс. Затова експертът предлага упражнение, насочено към решаването на този проблем.

Характеристиките на този най-прост и ефективен японски метод за отслабване

Какво ви трябва, за да завършите упражнението?

То се изпълнява на пода. Имате нужда само от тиксо, въже или ластик и хавлиена кърпа.

Това е всичко! Целият процес на отслабване ще се осъществи с помощта на тези прости елементи.

Подготовка за упражнението

Първо, трябва да навиете кърпата на руло. Тя не трябва да се развива по време на занятия, завържете я с тиксо, въже или ластик. Скоч лентата е най-удобният и надежден вариант.

Що се отнася до ролката, навита от кърпа, оптималната дължина е 40 сантиметра. Но ако размерът на лумбалната област е по-широк от определения параметър, тогава ролката трябва да бъде избрана според антропометрията на тялото. Размерът трябва да съответства точно на ширината на талията.

Методът Фукуцуджи за отслабване

Как се прави упражнението?

Трябва да седнете на пода, да поставите ролката зад себе си. Тя трябва да се намира точно срещу пъпа под долната част на гърба. Краката ви трябва да бъдат съединени в областта на големите пръсти. След това ръцете се издърпват нагоре и се поставят на пода. Дланите са обърнати надолу и малките пръсти на двете ръце са свързани. Това е всичко!

В това положение трябва да прекарате само 5 минути. Всичко изглежда просто. Но само на пръв поглед. След като извършите упражнението, ще се убедите.

Колко пъти да правите упражнението?

Най-добре е всеки ден. Разбира се, първият път е малко вероятно да издържите всичките пет минути. Няма проблем! Можете да започнете само с една минута. Всеки ден трябва да увеличавате времето в удобни граници, докато достигне петминутната норма. Упражнението се изпълнява три пъти на ден.

 

Важен момент

Преди да започнете занятия, особено ако имате костни заболявания или проблеми с гърба, първо трябва да се консултирате с лекар. Той ще прецени дали това упражнение е подходящо за вас.

Не е нужно да се изправяте, след като го направите. Може да седнете и да се отпуснете малко. Упражнението помага да се отървете от много проблеми с гърба и коригира стойката. Но трябва да не забравяме: методът Фукуцуджи е предназначен само за здрави хора.

3982

Similar Posts