Новини и анализи

След жестокото меле в бургаското електро и дете с аутизъм в болницата, ще понесе ли класната наказания за това, че е стояла безучастно 20 минути?!

След поредната зверска детска агресия в бургаската гимназия по електротехника, наш репортер проведе свое разследване за случилото се в училището. Бяха разпитани момчета, които са били преки свидетели на побоя, които разказаха потресаващи факти.

От Happy Woman припомняме, че преди два дни група ученици се сби в класната стая на 9 Д клас, в последствие на което ученик от класа е откаран с линейка в бургаската болница, а майка му беше толкова шокирана, че се заключи в собствения си дом.

Какво разбрахме за случая от нашата редакция.

Детето, което е прието в УМБАЛ-Бургас е с аутизъм. Не за пръв път влиза в конфликти с други деца от класа си. Казва се Стефан и според съучениците му е доста агресивен. В злополучния за него ден е предстоял час на класния ръководител, в който класната Силвия Д. е трябвало да се срещене с класа си.

Стефан леко закъснял и влиза в началото на учебния час, оставя раницата си на чина и започва да бърка в очите на своя съученик Константин. Другото момче започва да се защитава и неудачната закачка прераства в истинско меле. Включват се още две момчета, които се опитват да разтърват двамата биещи се и търкалящи се по земята ученици.

Стефан с юмрук рацепва устната на Константин, а той от своя страна започва да го рита в главата. Всичко това е станало пред безучастният поглед на класната в продължение на цели 20 минути, които са можели да бъдат фатални, ако не са се намесили ученици от класа да ги разтърват.

Боят е взел такива чудовищни, кръчмарски размери, че по време на него е строшена и едната панта на вратата на стаята.

В крайна сметка съучениците успяват да разтърват с много усилия биещите се, а КОнстантин е отведен в директорската стая, като виновен за случая.

Медиите писаха доста по случая, но никой не се потруди да се разрови и да зададе няколко логически въпроса:

„Защо това дете с аутизъм не се наблюдава и консултира от училищения психолог, въпреки, че това не е единственния случай в който проявява агресия“?

„Защо класната Силвия Д. наблюдава безучастно побой 20 минути, който е можел да завърши фатално, без да изтича до директорския кабинет или да позвъни в полицията“?

„Могат ли въобще учителите да реагират адекватно в такива ситуации и провеждани ли са с тях симулативни обучения по този въпрос“?

„Има ли в училището въобще училищен психолог и каква е неговата функция или просто проформа заема мястото на такъв“?

Разравяйки се по-надълбоко навярно ще изплуват още десетки въпроси, но за начало е нужно от Гимназията по Електротехника да отговорят на тези.

Какви мерки и наказания ще последват спрямо класната, която 20 минути, което е изключително много време наблюдава безучастно този ученически „Макс Файт“, завършил с пристигане на линейка, болница, кръв, сцепени устни и превърнал се в поредната трагична сцена на засилващата се агресия в училищата? 

487
ЕКСКЛУЗИВНИ НОВИНИ на ADMIRALBG.NET

Вижте още:

Similar Posts