Красота Стайлинг

За жени над 40: Как да изглеждате по-млади след сън

Как да изглеждате по-млади след сън

Всяка жена мечтае да удължи младостта си и да запази красотата си. Професионалният козметик и гримьор Джина Ейкърс споделя таен ритуал за красота! Изпълнявайте всичко правилно и резултатът ще бъде забележим на следващата сутрин.

 

Как жените над 40 изглеждат по-млади след сън?

След изследване на японски учени се оказа, че 48% от представителките на нежния пол се оплакват, че след 40 години кожата става суха, губи своята еластичност, в резултат на което се появяват нови бръчки. Козметологът Джина Ейкърс уверява жените, че първите промени, свързани с възрастта, трябва да засилят ежедневната си грижа за кожата.

 

За да забавите стареенето и визуално да изглеждате по-млади, трябва да направите подходящи корекции в рутината си за красота. Ейкърс обяснява, че най-доказаният и най-важното ефективен начин е нанасянето на листова маска с овлажняващ ефект.

 

Достатъчно е да я нанесете вечер за 10-15 минути и след това да направите масаж на лицето. Дори не е необходимо да използвате специални техники, просто омесете лицевите мускули с пръсти. Няколко минути са достатъчни, за да получите ефект.

 

Акерс е сигурна, че ако правите тази проста процедура всяка вечер, скоро ще забележите приятни промени. На сутринта в огледалото ще видите стегната и еластична кожа със здрав цвят.

 

Какви процедури трябва да добавите към ежедневната грижа за красотата на лицето?

За да се постигне ефектът на естественото подмладяване може да минете и без различни инжекции за красота. Достатъчно е да добавите към ежедневната си грижа серуми, тоници, кремове, съдържащи хиалуронова киселина.

 

Според специалиста, хиалуроновата киселина може да задържи количество вода, което в пъти надвишава теглото на човек. В резултат на това този компонент предотвратява дехидратацията на кожата и тя изглежда сияйна и здрава.

 

Джина препоръчва на жените над 40 години да коригират и диетата си. Трябва да добавите повече пресни плодове и зеленчуци към обичайното си меню. Не забравяйте и за водния баланс –  пийте поне 1,5-2 литра вода на ден.

 

Ако е възможно, сведете до минимум времето, прекарано пред електронните устройства. Според Джина Акерс, компютърните монитори и дисплеите на смартфоните излъчват вредна светлина, която се отразява и на кожата на лицето – при продължително излагане на нея лицето става матово. Затова, вместо заседяване пред компютъра вечер, тя препоръчва медитация, четене на книга или просто вслушване в успокояващите звуци на природата.

318

Similar Posts