Във форма Здраве Красота Стайлинг

4 естествени начина за предотвратяване на увисването на гърдите

предотвратяване на увисването на гърдите

Жените, които искат твърди гърди, могат да намерят най -добрите естествени начини тук:

  1. Носете правилно сутиена си

Как правилно да сложите сутиен:

  • Уверете се, че носите правилния размер: Статистически 85 % от жените носят грешен размер сутиен.
  • Пъхнете ръцете си през презрамките.
  • Наведете се напред, докато носите сутиен, така че гърдите ви да са подравнени.
  • Регулирайте презрамките. Те не трябва да са хлабави, нито затегнати.
  • Наместете гърдите си в чашките.
  1. Упражнение

Най -добрите упражнения за укрепване на гръдните мускули са:

  1. лицеви опори
  2. дъмбели
  3. преса за пейка
  4. правилна стойка

Докато бягането се счита за една от най -добрите тренировки, то също е виновник за увреждане на съединителната тъкан и връзките в гърдите. Когато бягате, гърдите ви се движат нагоре и надолу, което ускорява увисването. Най -доброто решение е подходящ спортен сутиен, за да се избегне увисване в бъдеще.

  1. Масаж
    Масажирането на гърдите ви поне 3 – 5 пъти седмично ще стимулира кръвообращението, а също така ще помогне за премахване на натрупването на токсини и създаване на здрава лимфна система.
  2. Спрете пушенето
    Пушенето води до загуба на еластичност на кожата, така че пушачите са по -склонни да страдат от увиснали гърди. Пушенето също увеличава риска от развитие на рак на гърдата.
18

Similar Posts