Във форма Здраве

Навици, които ужасно вредят на тялото, но ги практикуваме ежедневно

Навици които вредят на тялото

Все повече хора се оплакват от проблеми с гръбначния стълб, болки в гърба и врата.

Ако искате да избегнете болката и напрежението на гръбначния стълб, но работите в офис и не се движите много, почивките и ежедневната рутина за разтягане са чудесен начин за предотвратяване на болки в гърба и схващания.

Неправилно седене на стола по време на работа

Твърде дългото седене без почивка за движение или разходка води до напрежение. Ако работите в офис, коленете ви трябва да са под ъгъл от 90 градуса, краката ви – стъпили на пода и да имате подходяща опора за долната част на гърба.

 

Избор на грешна повърхност за бягане

Независимо дали е бетон или асфалт, бягането по твърда настилка е изпитание за вашите стави и гръбначен стълб. Много бегачи казват, че усещат голяма разлика между бягане по циментови писти и бягане по бетон. Но и двете са много твърди повърхности. Проучванията показват, че хората, които бягат по тротоара, са по-склонни да се оплакват от болки в гърба.

 

Прием на твърде много лекарства по собствено усмотрение

Различните лекарства за болка без рецепта не са безопасен начин за облекчаване на болки в коленете или гърба. Мнозина смятат, че ако едно хапче помага умерено, две трябва да помогнат 100% … Навикът да се приемат неконтролируеми болкоуспокояващи е опасен.

 

Твърде много влага в тялото ви

Подходящата хидратация означава да пиете около 1,5 литра вода на ден, но периодично през целия ден. Признаците и симптомите на свръххидратация са резултат от разреждането на нашите електролити. Хипонатриемията може да се прояви с летаргия или променен психичен статус, тъй като мозъкът е чувствителен към нивата на натрий в кръвта. Може да се появи и гадене, повръщане, загуба на координация.

 

Пропускане на медицинския преглед

Независимо дали става въпрос за колоноскопия, мамография, HPV тест или скрининг за рак на кожата, ние често отлагаме тестовете, които биха могли да спасят живота ни. Извършването на тези прегледи е едно от най-умните решения, които можете да вземете, за да запазите тялото си и да живеете дълъг живот.

 

Повечето форми на рак могат да бъдат излекувани в ранните стадии. Например ракът на гърдата в първи стадий е лечим при 95% от жените. Но много жени са диагностицирани с рак на гърдата вече на етап III-IV, когато ефективността на лечението е значително намалена. Подобна е ситуацията и със здравето на мъжете: в 21% от случаите ракът на простатата се открива в метастатичен стадий.

 

Тренирате неправилно

Едно от най-разпространените (но все пак опасни) упражнения във фитнеса е пресата за гърди с дъмбели. Това може лесно да доведе до преразтягане на раменните стави и да им попречи да държат лактите под безопасен, фиксиран ъгъл. Неправилната тренировка може да увреди раменната става, която е една от най-чувствителните.

 

Статичното разтягане на студен мускул преди тренировка може да доведе до намалена производителност и повишен риск от нараняване. Включете динамични разтягания като напади и усуквания на торса. Това ще подобри кръвообращението и ще увеличи обхвата ви на движение.

 

Не използвате слънцезащитни продукти през цялата година

Важно е да го прилагате върху откритата кожа през цялата година. Оставянето на кожата ви на слънце ще причини дълготрайно увреждане на ДНК, което увеличава риска от развитие на рак на кожата. Вредните лъчи, които причиняват това увреждане, са по-малко интензивни през зимата, но все пак действат, така че е важно да останете защитени независимо от сезона.

 

Не пиете достатъчно вода

Трябва да пиете поне 8-10 чаши вода на ден. Ако това не се направи, тялото се дехидратира, което може да доведе до пясък в бъбреците, сухота на кожата и устата, главоболие и ниско кръвно налягане.

 

Не получавате достатъчно витамин D

Едно от най-лошите неща, които можете да направите, е да не излизате навън, което води до това, че не получавате препоръчителното количество витамин D. Дефицитът на витамин D води до хронична болка, умора, изпотяване и депресия, но за щастие можете да получите препоръчителното количество само като излезете на слънце или като вземете мултивитамини.

 

Прегърбвате се при седене

Заемането на прегърбена поза по време на седене е често срещан навик, особено ако седите дълго време. Това, за съжаление, поставя гръбначния стълб в неизгодно положение и може да доведе до проблеми с гърба и врата. Позата води до положение на главата напред, повишен натиск върху диска и прекомерно напрежение на гръбначните връзки. Всяко от тях увеличава вероятността от болка.

 

Невнимание към хигиената на устната кухина

Съществува силна връзка между лошата орална хигиена и сериозните сърдечни заболявания. Най-простото обяснение е, че лошата орална хигиена, развитието на заболяване на венците или гингивит често водят до системни бактериални инфекции, които могат да засегнат сърдечните клапи. Да не говорим за диабета и други сърдечно-съдови рискови фактори, свързани с прекомерната консумация на сладкиши. Затова е добре да посещавате редовно зъболекаря и да се грижите за зъбите си.

213

Similar Posts